Söndag, Härliga Söndag



Idag tog jag sovmorgon och vaknade klockan 11.30. Tog en lång och skön dusch och tänkte på min gulliga kompis, Ivar. Måste erkänna att jag ör lite svag för killar med kort hår. Jag talar inte om 40-åringar som genom att raka huvudet försöker dölja den begynnande flinten utan om killar som trots lågt hårfästa väljer att raka sig. Raka sig ja, kanske dags att ta bikinilinjen, han kommer ju över ikväll och då vill jag vara fin där nere. Vinet som inhandlades i veckan finns kvar och musslorna väntar på att sänkas ned i det ljummna vattnet för att sedan tillredas tills det blir en fuktig imma på köksfönstret av kondensen i rummet. Det är ungefär då jag måste ta ett litet avbrott för att lägga en isbit på min panna, sakta stryka den ner för halsen för att kyla ner mig.Jag ser fram emot ikväll och hoppas på att det inte blir lika kvavt i luften som förra helgen då jag tycker detta förtar lite av upplevelsen av det erotiska mötet, det räcker med att våra doftar ligger i luften som en tät dimma. Mer om detta imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0