Tisdag, Analcertifikat dagen !

Gick som vanligt upp tidigt och åt frukost framför datorn. Fastnade framför en hemsida som säljer sexleksaker som jag verkligen kan rekommendera, www.hemsex.se., bara därför kom mitt paket som jag beställt veckan innan.


Denna lilla( eller inte så liten) skall min "KK" Marcus få smaka på när han kommre över ikväll. Hoppas att han har med sig sin lite mer "vågade" finska kuksoldat "Tonilainen". Kanske måste jag locka med att min väninna "Adidas" kommer över, det funkade förra gången och varken hon eller jag kunde sitta ordenligt på över en vecka. Ojsan ojsan vad lilla rumpan värkte. Marcus är en riktigt fin kille, trots att han lite småfet. Det kompenserar han dock med att vara väldigt duktigt med händerna och brukar aldrig tvätta sig när han går härifrån då han vill att det skall kännas på lukten i vilken hål han har varit med sina långa fingrar..

Uppdatering om hur kvällen/natten artade sig kommer i morgon

Puss, Puss


Kommentarer
Postat av: Herr Nilsson

Härligt med frigjorda människor. KUTGW !

2008-08-26 @ 15:40:45
Postat av: Lustbloggar.se

Hej!



Lägg gärna till din blogg på www.lustbloggar.se, där bloggar om sex och lust listas.



MVH

Emilia,

Lustbloggar.se

2009-01-24 @ 14:07:58
URL: http://www.lustbloggar.se/bloggar/
Postat av: Lustjakt.se

Lustjakt.se vill synas på din blogg!



Hör gärna av dig till mig för mer info.

2010-10-27 @ 20:03:42
URL: http://www.lustjakt.se?referrerid=113731

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0