Måndag, dags för petter på tv

Redan nu börjar det kittlas mellan benen även fast mathen är 11 timmar bort. Skall inte se den Live(fotboll är ju urtrisst, händer ingenting) utan mest slötitta på TV:n efter min Petter.


Nåväl, det finns ju saker som måste tas itu med innan kvällen. Bland annat skall jag åka ut till SU, Stockholms Univeritet, och träffa en tjej som skall köpa lite studielitteratur av mig, böcker jag använde förra terminen. Sedan blir det nog en fika med min kompis Vicky på gamla "Flush" på drottninggatan. Kanske även hinner med lite shopping, underkläder står på inköpslistan nu när kontot återigen är lika sprängfylt som Vickys BH(mums)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0